Retourbeleid

Retourbeleid

 

LET OP: Bij ons kunt u niet gratis retourneren, de kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. 


Retourneren
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Ja, dit is mogelijk. Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, heb je de mogelijkheid om deze te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.


In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
1. De bestelling bevat nog steeds alle onderdelen en de verpakking, precies zoals u deze heeft ontvangen.
2. Breuk door onzorgvuldige behandeling is uitgesloten.
3. Producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voordat het retournering proces begint.
4. Het product blijkt direct na ontvangst defect te zijn.
5. Wij zijn gerechtigd verzendkosten bij de klant in rekening te brengen.
6. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen na ontvangst door ons verwerkt en indien aan de voorwaarden is voldaan wordt de retourzending binnen deze termijn officieel erkend.


*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt of beschadigd buiten onze schuld.

**Omdat de kosten voor retourneren bij ons voor de koper zijn kunnen wij geen retourlabels voor u aanmaken. In geval van een defect of gebrek direct na ontvangst zullen wij u daarom kosteloos een nieuw item opsturen.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces in gang te zetten.


-Stuur een e-mail naar: Luna Amsterdam
-Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:
Bestellingsnummer
Reden van het retourverzoek
Foto van het product in geval van breuk
Voornaam + achternaam van de klant
Adres van de klant


Wij zullen u dan te woord staan en u het retouradres geven.
Stuur de retourzending nooit direct naar de afzender! 

U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren.

De consument heeft een herroepingsrecht overeenkomstig de volgende bepaling indien de consument een natuurlijke persoon is die een rechtshandeling aangaat voor doeleinden die daar niet toe behoren voornamelijk verband houdt met zijn of haar commerciële of professionele activiteit:


  1. ANNULERINGSVOORWAARDEN
    Herroepingsrecht
    Het herroepingstermijn is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde partij die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of aanvaard.
    Doordat wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden orders uitgevoerd zodra ze geplaatst zijn. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot de levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk
    bij ontvangst van de goederen.
    Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, dient u ons Luna Amsterdam hiervan op de hoogte te stellen door middel van een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail) van uw beslissing om dit contract te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer we de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor rekening door de koper.


Retourneren bij zendingen onderweg
Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn. Als de goederen al naar u onderweg zijn, is annuleren niet mogelijk. Alstublieft wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze dan terug naar ons. Natuurlijk kunt u ons vooraf informeren en op de hoogte stellen van uw annulering.
Om je een zo snel mogelijke retourzending te kunnen garanderen, vragen we je om ons een verzendlabel te sturen ter bevestiging.


Gevolgen van herroeping
Als u zich terugtrekt uit dit contract, moeten we alle betalingen die we van u hebben ontvangen terugbetalen, met uitzondering van bezorgkosten (met uitzondering van extra kosten als gevolg van het feit dat u een andere wijze van levering heeft gekozen dan de goedkoopste standaardlevering door ons aangeboden), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij
bericht ontvangen over uw herroeping van dit contract en ontvangst van de goederen. Voor deze terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat u voor het origineel heeft gebruikt transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden er kosten in rekening gebracht
deze terugbetaling.


** ALLE RETOUREN WORDEN VERZONDEN NAAR ONS CENTRAAL MAGAZIJN IN AZIË OP KOSTEN VAN DE KOPER